Enkele post bekijken
  #2  
Oud 30th December 2017, 17:33
jirka.v*nrooy jirka.v*nrooy is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2015
Locatie: Weelde
Posts: 125
Ik ga akkoord met Lisa. Ik vind dat de regering een egoïstische houding aannemen, ze schuiven het af op de volgende legislatuur. Zo komt er geen verandering en gaan we niet vooruit. Het is zo frustrerend om telkens zo'n artikels tegen te komen! We moeten geen brandjes blussen maar meteen de oorzaak, de mensen! Het is ook niet iets dat enkel in ons landje voorkomt maar heel de wereld moet hier aan werken. De attitude moet veranderen. Onlangs kreeg ik nog een opmerking 'mijn huis, ik doe wat ik wil' (het ging over recycleren) waarop ik fel reageerde 'het is niet uwe wereldbol!'. Zo'n opmerkingen daar word ik boos van. Dan denk ik en mezelf, je zult nooit ver komen met zo'n opmerkingen maar het tegendeel is immers bewezen. Toen Trump tweeten 'In the East, it could be the COLDEST New Year’s Eve on record. Perhaps we could use a little bit of that good old Global Warming that our Country, but not other countries, was going to pay TRILLIONS OF DOLLARS to protect against. Bundle up!', dit snap ik niet. Dat 2020 maar snel komt of de impeachement. Hopelijk krijgen we binnen België en over heel de wereld enkele leiders die wel begaan zijn met het milieu. Dit kan zo niet verder!
Met citaat antwoorden