Enkele post bekijken
  #2  
Oud 12th December 2017, 13:36
Caro E*gers Caro E*gers is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2015
Locatie: Olen
Posts: 72
Ik ben het helemaal eens met Alexander. Ik ben gisteren zelf de autosnelweg op gemoeten en dit was in de eerste plaats levensgevaarlijk door de sneeuw- en ijslaag die aanwezig was, maar ook door de inhaalmanoeuvres van de vrachtwagens. Door middel van deze nieuwe regelgeving zou dit bestraft worden, waar ik zeker en vast voor te vinden ben. Op deze manier kan het gewoon niet verder, het is ronduit te gevaarlijk voor de 'kleine' automobilisten op de autosnelweg. Ik begrijp zelfs al niet dat de truckers het gevaar zelf niet onder ogen zien, ze kunnen voor regelrechte rampscenario's zorgen wanneer er iets misloopt tijdens het inhalen.
Rond het gegeven dat truckers uit het buitenland vaak geen boete ontvangen, daar schrik ik weer niet van. Dit komt ook weer enkel voor in België. We moeten daar toch eens werk van maken, ook zij kunnen voor rampen zorgen. Op deze manier laten we uitschijnen dat vanuit het buitenland de regels mogen worden overtreden en ze er toch niet voor worden aansprakelijk gesteld. Dit kan enkel voor problemen zorgen. Hierin moeten ze grondige hervormingen doorvoeren zodat iedereen die de regels overtreedt gestraft wordt.
Met citaat antwoorden