Enkele post bekijken
  #2  
Oud 21st November 2015, 15:56
Sofie.DeWolf Sofie.DeWolf is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2011
Locatie: Nijlen
Posts: 1,020
Deze tips kunnen je leven redden bij een aanslag als in Parijs

Persoonlijk vind ik dat Judith niet onzeker hoeft te zijn over dit artikel, want ik vind het zeker maatschappelijk relevant en ik vind het ook een zeer nuttig artikel. Het lijkt allemaal wel vanzelfsprekend wanneer je het leest, maar als je in een noodsituatie verzeild geraakt, vergeet je vaak de allersimpelste dingen. Het is goed dat dergelijke lijsten verspreid worden via de media in geval er opnieuw iets zou gebeuren. Net zoals Judith ben ik er nagenoeg zeker van dat heel veel mensen op dit moment bang zijn voor wat er allemaal nog komen zal. Je hoeft enkel de televisie maar aan te zetten en je wordt overspoeld door berichten die aangeven dat het alles behalve veilig is. In december ga ik bijvoorbeeld graag naar kerstmarkten, maar de media vertelt dat zelfs kerstmarkten gevaarlijk kunnen zijn. Mensen durven haast niet meer buiten te komen! Ik hoop in ieder geval dat hier snel iets aan gedaan wordt. Persoonlijk vind ik wel dat Europa dit allemaal aan zichzelf te danken heeft. Veel mensen uit een andere cultuur binnenlaten en hen bedienen op hun wenken kan niet anders dan uitdraaien als een fiasco.
Met citaat antwoorden