Enkele post bekijken
  #2  
Oud 14th November 2015, 09:13
S*m.martens S*m.martens is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2013
Locatie: Zoersel
Posts: 101
Obama: "Niet alleen aanval op Parijs, dit is een aanval op de hele mensheid"

Dit is al de tweede keer in korte tijd dat Parijs betrokken is bij een gruwelijke aanslag. Bijna een jaar geleden was er nog de aanslag op Charlie Hebdo. Ik denk dat dit soort taferelen onvermijdelijk zijn. Zoiets kan je niet zien aankomen en vermijden. Maar er kunnen wel maatregelen worden genomen om zulke taferelen te vermijden.
Des te meer artikels ik begin te lezen, des te meer huiveringen er door mijn lichaam gaan. Men spreekt wel over 120 doden en er werd geschoten op meerdere plaatsen. Ik begrijp echt niet wat die mensen bezielen. Hoe kan je zoiets nu doen??

Worden we nu eindelijk niet wakker geschud, dat dit een groot probleem is van onze samenleving? We zien dit vaker en vaker gebeuren. Ik vraag me af hoe lang het nog duurt, voor we in België zoiets meemaken.
Ik ben ook van mening dat we niet enkel naar Parijs moeten kijken. Er gebeuren elke dag gruwelijke dingen in bijvoorbeeld Syrië. Dat is natuurlijk ver van onze bedshow. Daarom laten we het ook maar gebeuren, en is er nog elke dag tegenstand tegen vluchtelingen. Ik denk dat het belangrijk is om nog meer maatregelen te nemen.
Met citaat antwoorden