12th November 2015, 15:49
|
Registered User
|
|
|
|
1/3 moet blazen vanaf 2015
Mijn mening komt volledig overeen met de mening van Thomas. Elk ongeval is een ongeval te veel, zeker wanneer het over onverantwoord rijgedrag gaat. Alcohol en rijden gaat niet samen, ik had gehoopt dat dit ondertussen al ingeburgerd zou zijn. Jammer genoeg is dit niet zo. Mensen die zich hieraan zondigen moeten streng beboet worden. Het kan niet dat dronken mensen hun eigen leven en het leven van anderen in gevaar brengen door toch nog achter het stuur te kruipen. Het is simpel: OF alcohol consumeren OF met de auto rijden. Daarom ben ik ook blij dat er meer alcoholcontroles zullen komen en ik ben het er ook helemaal mee eens dat de alcoholcontroles nuttig moeten zijn. Alcoholcontroles uitvoeren wanneer de kans nihil is dat er een dronken chauffeur voorbij komt is zinloos. Op drukke plaatsen, plaatsen waar veel ongevallen gebeuren, bij populaire cafés, sluiproutes ... dat zijn de plaatsen waar de alcoholcontroles afgenomen moeten worden en dan nog het liefst op vrijdagavond en in het weekend.
|