Enkele post bekijken
Oud 12th November 2015, 10:31
A*s Van den Kieboom A*s Van den Kieboom is offline
Registered User

Ik begrijp de mening van Esther en ben het ook met haar eens. De opvoeding van sommige kinderen loopt helemaal verkeerd waardoor ze al zeer vroeg ontsporen. Kijk maar naar de 8-jarige jongen of de 11-jarige uit Tennessee. Zij zien in hun leefomgeving dingen gebeuren die eigenlijk zeer abnormaal zijn, maar aangezien ze hier mee opgroeien is het voor hen heel normaal. Ze beseffen niet dat dit fout is en zullen in bepaalde situaties op dezelfde manier reageren als hun ouders. Bijvoorbeeld bij de huilende baby. De jongen heeft het meisje doodgeslagen! Een normale jongen van zijn leeftijd zou de baby proberen te sussen om hem stil te krijgen omdat hij dat geleerd heeft van zijn ouders. Ik vraag me dan af wat de jongen in het artikel geleerd heeft?
Een ander punt in de mening van Esther dat ter sprake kwam was dat de twee mama's ook verantwoordelijk zijn voor deze moord. Hier ben ik het enigszins wel mee eens omdat je als ouder je kinderen niet achterlaat om zelf te gaan feesten. Dit is enorm egoďstisch gedrag van de ouders en zij verdienen daarom ook een bepaalde straf vind ik.
Ik hoop niet dat onze generatie ook zo wordt als de moeders van deze kinderen. Oké, wij feesten graag, maar ik denk dat vele van onze generatie het feesten aan de kant kunnen zetten wanneer daar een baby is. Als je dan toch nog eens wilt uitgaan, zoek je toch een babysit?
Met citaat antwoorden