Enkele post bekijken
Oud 9th November 2015, 01:41
D*ies Van Mechelen D*ies Van Mechelen is offline
Registered User

Dit brengt herinneringen op van het grote NSA schandaal. FBI gaat tieners rekruteren... Tieners. Ik wil nu niet bevooroordeeld klinken maar wij zijn allemaal tieners geweest. Ik spreek voor de meesten als ik zeg dat ik dingen gedaan heb als tiener waar ik niet bepaald trots op ben en zelfs spijt van heb. Laat staan dat ik verkeerde keuzes heb gemaakt.

Dus een federaal veiligheidsinstituut gaat tieners rekruteren om hun te helpen betreffende nationale veiligheid? Klinkt 'legit'.

Ok deze 'tieners' zullen weliswaar gescreened worden en hun hele achtergrond zal worden opgezocht. Crimineel verleden, familie, zelfs heel hun internetgeschiedenis. (hint NSA)

Dus dit is een twijfelgeval. Waarom tieners rekruteren die meer rebels gaan zijn ondanks dat hun 'screening' dit niet toont. Pubers blijven pubers.

Rekruteer liever mensen die effectief hiervoor opgeleid zijn dan 'stoners' die heel hun tijd spenderen aan het hacken van GSM's voor mobiele gegevens en bankkaart gegevens.

Ik wacht alvast op het nieuwe artikel waarin staat dat er een hacker op mysterieuze wijze verdwijnt of een nieuwe 'klokkenluider' tevoorschijn komt.
Met citaat antwoorden