Enkele post bekijken
Oud 8th November 2015, 20:15
M*axim.VanRillaer's Avatar
M*axim.VanRillaer M*axim.VanRillaer is offline
Registered User

Volgens mij moet men dergelijke studies omtrent voeding en vooral concreet 'wat maakt ons dik?'-studies met een grote korrel zout nemen. Al jaren is men aan het piekeren over wat er nu juist voor zou zorgen dat iemand dik of dun is. Als je op het internet zoekt, zul je daarom ook steeds vele verschillende meningen zien. Ook niet voor niks dat er zoveel verschillende soorten diëten bestaan. Het ene jaar denkt men het te hebben gevonden en het andere jaar wordt dat dan weer half verworpen, net zoals dit onderzoek gewoon weer geldt als ondervindingen tot nu toe. Volgend jaar wordt dit hoogstwaarschijnlijk weer aangepast.

Als ik zelf zou redeneren om wat er nu daadwerkelijk echt voor zorgt dat iemand dik wordt, zal ik altijd denken aan 3 aspecten. Een eerste logischer wijze zijnde hoeveel je daadwerkelijk eet van wat betreft alle soorten voedingsmiddelen. Daarnaast de regelmaat, aangezien continu kleine hoeveelheden eten in plaats van gewoon maaltijden te houden mij ongezond lijkt. En tot slot ook nog de persoon zelf. Niet iedereen verteert alles namelijk even snel, anderen hebben dan weer meer suikers nodig, ...
Met citaat antwoorden