![Oud](images/statusicon/post_old.gif)
31st October 2015, 01:25
|
Registered User
|
|
|
|
Als ik aan vroeger denk, hoor ik mijn ouders nog steeds zeggen dat fruit en groenten belangrijk waren. Ik was geen moeilijke eter als ik klein was en nu nog steeds niet. Enkel had ik net zoals iedereen wel iets van groenten of fruit dat ik niet graat wilde opeten. Toch moest ik altijd een beetje van alles opeten. Hier ben ik mijn ouders zeer dankbaar voor. Door de gewoonte dat ik altijd van alles een beetje moet eten. Heb ik geleerd om heel divers te eten, maar ook voldoende fruit en groeten te eten. In dit artikel komt weer het belang van groenten en fruit naar voren.
Dat fruit en groenten belangrijk zijn, is voor mij altijd duidelijk geweest. Enkel heb ik al gemerkt met mijn vakantie job niet zo vanzelfsprekend is. Veel kinderen moeten van hun ouders geen fruit of groenten eten. Waardoor ze dit niet willen eten. We moeten niet alleen de kinderen het belang van groenten en fruit bijbrengen als leerkracht. We moeten er ook voor zorgen dat ouders het belang van fruit en groenten kennen. Het eten hiervan heeft duidelijk vele voordelen.
|