Enkele post bekijken
Oud 28th October 2015, 18:14
B*am.Seels B*am.Seels is offline
Registered User

Dit is een van de meer walgelijke acties die ik het Vlaams Belang al heb weten voeren. Slachtoffers van een verschrikkelijke oorlog een brief sturen met de vraag of ze alstublieft op de bus terug richting dood en geweld willen stappen? Ik schaam mij dood in hun plek. Triestig hoe het Vlaams Belang deze situatie wil misbruiken voor een, in hun ogen ludieke, 'tegenactie'. Ik kan me niet voorstellen hoe verwarrend, kwetsend en vernederend het moet zijn voor een vluchteling om zo'n brief in handen te krijgen. Weten zij veel dat de afzender niet serieus te nemen is en alleen maar uit is op aandacht.
Daarbovenop vind ik het persoonlijk kwetsend en ontoelaatbaar om te lezen dat het Vlaams Belang tracht te spreken in naam van 'een overgrote meerderheid van de bevolking'. Dit is een pertinente leugen, en alleen al daarom zou deze actie meteen verboden moeten worden, en het Vlaams Belang bestraft. Wie zijn zij om in naam van heel de bevolking een boodschap van intolerantie te verspreiden?
Ten slotte is het onvoorstelbaar grof om vluchtelingen te vragen terug te keren om hun land te beschermen, waarmee het Belang impliceert dat zij die naar hier komen lafaards zijn die hun land niet willen verdedigen.
Ik hoop wél in naam van een overgrote meerderheid van de bevolking te spreken wanneer ik zeg dat Philip en co beter zelf op hun Go Back-bus stappen en vertrekken.
Met citaat antwoorden