23rd October 2015, 02:47
|
Registered User
|
|
|
|
Als de NMBS diensten aanbiedt, die de prijsverhoging waardig zijn, akkoord, maar momenteel vind ik dat je als reiziger soms zwaar overbetaald. Zo zijn vele stations er erg slecht aan toe (denk maar aan Vilvoorde) en moet je als reiziger 's avonds bij een lange treinvertraging (dik half uur) ook niet op veel sympathie van het personeel rekenen. Als je als jong meisje in het donker buiten moet gaan wachten omdat je trein veel vertraging heeft, maar het station gaat sluiten, vind ik niet dat de NMBS hun prijzen mag verhogen. Als ze op de een of andere manier al een groter veiligheidsgevoel kunnen creëren of er inderdaad gewoon voor zorgen dat de treinen geen vertragingen hebben, mij niet gelaten. Uiteraard klinkt gratis Wifi tegenwoordig heel aanlokkelijk maar voor de echt belangrijke dingen kun je even je mobiel netwerk opzetten en voor de rest gewoon genieten van het even offline te kunnen zijn. Men heeft ooit iets uitgevonden dat perfect is voor lange treinreizen in je eentje: het boek.
|