Enkele post bekijken
Oud 20th October 2015, 12:43
A*s Van den Kieboom A*s Van den Kieboom is offline
Registered User

Het is positief om dit nieuws te horen. Zelf ben ik ook vrijwilliger bij Kazou en ik vind het gewoon leuk om iets te betekenen voor de maatschappij. Het is niet nodig voor mij om een vergoeding voor het werk te krijgen dat ik lever. Alle vrijwilligers binnen Kazou doen dit omdat ze het graag doen. Wanneer je er een vergoeding voor gaat geven, zal er nog een veel grotere groep bijkomen omdat ze een centje willen bijverdienen. Je krijgt dan een groep waarin sommige het tegen hun goesting doen, ze doen het enkel om geld te verdienen. Er zal nog wel een meerderheid zijn die het ook gewoon doet om kinderen een leuke vakantie te geven en die gedachte vind ik net zo belangrijk. Dus ik hoop dat Kazou nog lang uit onbetaalde vrijwilligers zal bestaan, zodat we altijd veel plezier beleven op vakantie met de kinderen. Alle monitoren staan er omdat ze dat willen en dat zie je!
Uiteraard is dit een voorbeeld uit de duizend. Ik weet ook wel dat er nog veel meer organisaties bestaan die aan vrijwilligerswerk doen en daar heb ik ook alle respect voor. Leve de vrijwilliger!
Met citaat antwoorden