18th October 2015, 17:44
|
Registered User
|
|
|
|
100 euro meer voor elektriciteitsfactuur
Annelore neemt mij de woorden uit de mond. Er is een schuldenberg en die schuldenberg moet verdwijnen. Dit begrijp ik ook, maar ik begrijp niet dat de gewone mens hier altijd de dupe van moet worden. De elektriciteitsfactuur gaat ineens met 100 euro omhoog. Niet omdat de consument iets verkeerd heeft gedaan, wel omdat er in het verleden verkeerde beslissingen gemaakt werden. Misschien denken ze wel dat 100 euro niet zo veel is, maar voor sommige mensen is het wel veel. Mensen met een budgetmeter moeten minder betalen, maar dat wilt zeker niet zeggen dat de mensen die geen budgetmeter hebben zomaar 100 euro kunnen missen. Er zijn sowieso ook mensen zonder budgetmeter die elke maand elke cent moeten omdraaien om rond te komen. Mensen met een budgetmeter moeten 25 euro betalen, ik kan mij voorstellen dat dit een aanzienlijk bedrag is voor deze mensen. Alles wordt duurder en we moeten steeds meer geld afgeven. Dit vind ik alles behalve normaal, maar jammer genoeg valt er weinig aan te doen.
|