Enkele post bekijken
Oud 16th October 2015, 18:28
e*len.brosens e*len.brosens is offline
Registered User

Hoewel ik denk dat de auteur de burenruzie wel wat uitvergroot heeft neergeschreven, ga ik akkoord met de mening van Mathias. Kinderen moeten buiten kunnen ravotten. Het is erg dat buren klagen over het geluid van spelende kinderen en voor zulke feiten naar de vrederechter stappen.
Geluidshinder en verkeersoverlast worden dikwijls aangeklaagd. Mensen worden minder en minder verdraagzaam. Niet alleen kinderopvangcentra, ook dierenasielen, zelfs scholen… moeten volgens sommige mensen verwijderd worden uit woonwijken.
Vorige week las ik nog in GvA ‘Binnenspeeltuin komt er, ondanks buurtprotest’. Ook in Brecht waren de buurtbewoners van mening dat het verkeer rond het gebied sterk zou toenemen, met bijgevolg meer geluidsoverlast en luchtverontreiniging.
Mensen die in de buurt van luchthavens of treinsporen wonen, klagen steen en been. Hier wordt dan wel eens vergeten dat de spoorlijn of luchtvaartbasis er was voordat er woonwijken met goedkope bouwgrond ontstonden. Ik vind dat de mensen eerst moeten nadenken voordat ze klagen en dat ze zich dringend wat verdraagzamer moeten gaan opstellen!
Met citaat antwoorden