Enkele post bekijken
Oud 16th October 2015, 10:45
A*s Van den Kieboom A*s Van den Kieboom is offline
Registered User

In het artikel spreken ze wel over het probleem en waarom ze de oude vangrails weghalen, maar ik zit nog te wachten op de oplossing. Deze is namelijk niet weergegeven in het artikel. Ik vraag me als lezer af of er al wel een oplossing is.
Net zoals Aurélie zei vind ik het ook spijtig dat er altijd eerst een dode of ernstig ongeval moet voorvallen vooraleer ze iets veranderen aan de veiligheid op de wegen. Voor mij komt dit over alsof de overheid al wel weet dat er een probleem is, maar dat ze dit op de lange baan schuiven. Als het probleem dat te vaak in het nieuws komt, dan zullen ze er wel iets aan doen. Bijgevolg krijgen ze weer veel kritiek en zijn ze zelf de pineut. Dit hadden ze allemaal kunnen voorkomen door de oude vangrails te vervangen voor er ongelukken gebeuren als gevolg van deze vangrails. Iedereen maakt fouten en daaruit moet je leren.
Er zijn toch zoveel werken op de Vlaamse wegen, dan kunnen ze meteen die oude vangrails erbij nemen en ook vervangen. Twee vliegen in één klap. Voor heel dit project zal er geld vrij gemaakt moeten worden bij de overheid en dat is misschien nog het moeilijkste aspect van heel het verhaal.
Met citaat antwoorden