Enkele post bekijken
Oud 1st October 2015, 00:11
G*lles.Den.Abt G*lles.Den.Abt is offline
Registered User

Ik ben het volledig eens met onderstaande meningen. Een van de meest afschuwelijke dingen om te zien is wanneer een gezin op restaurant zit met 2 kinderen die naar een scherm aan het staren zijn en bijna als een zombie niets opvangen van wat er rond hen gaande is. Ouders grijpen te snel terug naar deze tablet omdat ze hun kinderen zo sneller stil krijgen en ze zelf niet te veel meer moeten aantrekken van wat hun kinderen aan het doen zijn. Telkens wanneer ik op bezoek ga bij mijn kleine neefjes zie ik dat ze weer op die Wii spelen, op de tablet zitten of op de computer bezig zijn. Als ik terug denk aan mijn jeugd kan ik alleen maar denken aan ravotten in het bos of voetballen op het voetbalveld enkele straten verder. Kinderen weten bijna niet meer wat het is om kampen te bouwen en zich uit te leven in de natuur rondom hen. Het is natuurlijk een feit dat we in een tijdperk leven waar we de elektronica niet meer kunnen wegdenken, maar er moet toch een limiet op komen. Het buiten spelen zal de kinderen volgens mij ten goede komen tijdens hun ontwikkeling omdat ze buiten tijdens het spelen constant prikkels krijgen die hen stimuleert terwijl het spelen op de consoles en de tablet ze in mijn ogen in zombies gaat veranderen...
Met citaat antwoorden