Enkele post bekijken
Oud 23rd September 2015, 10:22
T*ïssa.Vermeiren T*ïssa.Vermeiren is offline
Registered User

Realiteit op tafel

Ik sluit mij volledig aan bij de mening van Shanice. Natuurlijk is het logisch dat vluchtelingen momenteel kiezen voor de beste optie en ver weg van de oorlog willen blijven. Als er oorlog in België zou zijn, zouden we allemaal reizen naar betere oorden. Maar dat er al zoveel gevallen duidelijk zijn, dat het niet de bedoeling is om terug te keren naar hun eigen land, vind ik een problematiek. Het is niet evident om kinderen die geen Nederlands kunnen, naar school te sturen. Er wordt in het artikel wel gezegd dat minister Crevits van onderwijs meer wil investeren, maar als je dan het prijskaartje ervan bekijkt, val ik toch wel omver van verbazing. Een prijskaartje dat we onszelf niet kunnen veroorloven omdat we zelf al met een berg staatsschulden zitten. Verder kan je ook geen mensen dwingen om hun leegstaande huurwoning te laten intrekken door mensen waar zij zelf niet achter staan. Bij het ingaan van het contract moet er toch wel een basis zijn van vertrouwen en als verhuurders dat niet hebben in de mensen die zich aanbieden, is dat hun volste recht om deze te weigeren.
Met citaat antwoorden