Enkele post bekijken
  #2  
Oud 3rd August 2015, 11:02
Sofie.DeWolf Sofie.DeWolf is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2011
Locatie: Nijlen
Posts: 1,020
Meer jobs door lastenverlaging?

Celine geeft duidelijk haar mening weer en dat kan ik wel appreciëren. Ik kan mezelf vinden in haar mening, maar in plaats van mezelf vast te pinnen op een mening vanuit één standpunt zie ik er zowel het positieve als het negatieve van in. De lastenverlaging houdt voordelen in voor de werkgevers (zoals in het artikel beschreven staat), maar dat geeft niet de garantie dat werkgevers ineens meer jobs kunnen creëren. De regering doet uitschijnen dat dit zo is omdat het de mensen wilt doen geloven dat hetgeen ze doen voor iedereen goed is, hoewel niet elke voorspelling uitkomt. In plaats van het woord 'zekerheid' zou de regering beter het woord 'mogelijkheid' gebruiken. Dit geldt niet alleen voor de lastenverlaging, maar ook voor alle andere beslissingen die de regering neemt/wilt nemen.
Als we logisch nadenken is het niet altijd mogelijk om nieuwe werknemers aan te werven. Als er genoeg werknemers in een bedrijf zijn om het bedrijf te laten draaien, zullen werkgevers eerder kiezen voor het verbeteren van het bedrijf zelf door bijvoorbeeld nieuw materiaal aan te kopen of het bedrijf zelf een beetje te renoveren. Alles hangt af van de noden van het bedrijf zelf.
Met citaat antwoorden