Enkele post bekijken
Oud 21st July 2015, 12:18
Sofie.DeWolf Sofie.DeWolf is offline
Registered User

Drones belemmeren blussen van bosbrand in Californië

De mening van Lore kan ik zeker begrijpen, maar ik vind het een beetje te negatief en te sterk bekeken vanuit één standpunt. Persoonlijk vind ik het ongepast dat mensen drones inschakelen om voor 'ramptoerist' te spelen en alles als eerste te weten. Veiligheid komt nog altijd op de eerste plaats. In het artikel staat dat er geen boetes werden uitgeschreven, maar ik denk dat boetes wel op z'n plaats zouden geweest zijn. Het vertragen van het blussen van een bosbrand kan nefaste gevolgen hebben. Mensen moeten weten dat dergelijk gedrag daarom ook ongepast is en een boete doet hen in veel gevallen meer tot inzicht komen dan een gesprek.
Een drone volledig verbieden, zoals Lore aangaf, vind ik overdreven. Er zijn verschillende redenen waarom mensen een drone aanschaffen. Ouders die hun kinderen in het oog willen houden wanneer ze buiten aan het spelen zijn, maar zelf geen tijd hebben om bij hen buiten te zijn is zo een voorbeeld.
Naar mijn mening mogen mensen een drone hebben, maar moeten ze er verantwoord mee omgaan.
Met citaat antwoorden