Enkele post bekijken
Oud 7th July 2015, 15:42
wim leenaerts's Avatar
wim leenaerts wim leenaerts is offline
Prime Integrator

Niet dat ik nu zo'n voorstander ben van frisdrank, maar ik heb wel een hekel aan zulke populistische artikels die louter en alleen geschreven worden om bezoekers naar de site te halen. Gedegen onderzoek en kritisch onderzoek van bronnen zou een hoop van deze 'tips' onderuit halen.
De 4de bijv. leek me zo absurd dat ik even zelf wat gegoogled heb en wat blijkt: https://www.psychologytoday.com/blo...more-aggressive
Interessante quote uit het artikel
Citaat:
Most likely the answers to all of these questions is the parent(s) provided the child with the soda. And if someone is giving their 5 year old a serving of soda a day, one has to question the overall nutritional status of the child, how this affects behavior and the degree of parental supervision. Parenting practices significantly impact diet and behaviors of young children. Under supervised young children are more likely to have poor dietary habits and aggressive behavioral issues

En tips 1, 2, 3, 5, 6 en 10 zijn ook van toepassing op alcohol, fast food en alle andere suikerhoudende producten (koeken en snoep)

Wel straf overigens dat de Europese Unie al die 'chemicaliën' zomaar toelaat in frisdranken als die zo kankerverwekkend zouden zijn...
Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..."
- Socrates, 2400 jaar geleden... -
Met citaat antwoorden