Enkele post bekijken
Oud 19th May 2015, 22:06
T*ïssa.Vermeiren T*ïssa.Vermeiren is offline
Registered User

Ik ben het hier volledig eens met Romy! Gsm-gebruik is allemaal goed en wel, en de dag van vandaag kan je het absoluut niet meer wegdenken. Maar waar gaan we naartoe als we allemaal tijdens de pauzes en in de les onze gsm vastpakken en niet meer opletten als het ons niet interesseert. In de hogeschool is het al zo tot ergernis van vele docenten. Maar daar is het nog je eigen verantwoordelijkheid of je slaagt of niet. In het middelbaar is dit verhaal heel anders. Een verbod op gsm tijdens de les, ik ben voor! Tenzij ze gebruikt worden voor educatieve doeleinden zoals een quiz, iets opzoeken,... Laat die gsm tijdens de pauze ook gewoon weg. Mensen praten niet meer met elkaar. Als je 's middags in de refter zit, kijk eens om je heen. Ze zitten allemaal op hun gsm te kijken. Het heet social media, maar ze zouden het beter asociale media noemen. Ik laat mezelf ook vangen maar probeer het toch zoveel mogelijk te vermijden. Ook het feit dat elke gsm tegenwoordig van een camera in bezit is. Misschien denkt u er niet meteen bij na, maar ik zou niet graag ergens een ongewenste foto van mij op het net zien verschijnen. Wie weet wat wordt er allemaal achter jouw rug gezegd. Een gsm bij hebben, of hem effectief ook gebruiken is een heel ander verhaal waar niet te kort bij stilgestaan mag worden vind ik.
Met citaat antwoorden