Enkele post bekijken
Oud 19th May 2015, 00:00
J*liette.Boonen J*liette.Boonen is offline
Registered User

Net zoals Joppe, vind ik ook dat de fiets het meest efficiënte vervoersmiddel is hier in België. Ik zou het zelf niet kunnen missen. Verplaatsen gebeurt relatief snel, je hebt geen last van files en al helemaal geen zorgen over waar je jouw fiets zou moeten parkeren. Dat landen in het zuiden en oosten van Europa lager scoren vind ik niet eigenaardig. Enkele jaren geleden ben ik op uitwisseling geweest naar Hongarije. In dat land gebeurde elke verplaatsing met de wagen of te voet. Ik heb daar zelf geen enkele fiets gezien. Mijn uitwisselingsstudent kwam ook naar België. Ik reed zelf altijd met de fiets naar school. Ik heb het één keer geprobeerd om met haar met de fiets naar school te rijden maar het was onmogelijk. Normaal fietste ik op drie kwartiertjes naar school. Met haar erbij heeft het maar liefst één uur en 30 minuten geduurd om op school te geraken. Voor de rest van de week hebben we er dan maar voor gekozen om met de bus naar school te gaan. Medeleerlingen die een student uit Zweden en Finland kregen ondervonden weinig problemen. Medeleerlingen die een student uit Spanje en Italië kregen ondervonden dezelfde problemen.
Met citaat antwoorden