18th May 2015, 20:48
|
Registered User
|
|
Geregistreerd op: Sep 2013
Locatie: Kasterlee
Posts: 59
|
|
Ik beaam inderdaad wat Siebe zegt. Hoe trendy'er, hoe beter. Ongeveer een maand geleden ben ik zelf nog eens uitgebreid gaan uiteten. We kozen ervoor om een menu te nemen. Telkens er een gerecht werd geserveerd, volgde er een korte uitleg door de gastvrouw. Yuzu, zeekat, quinoa, hangop,... zijn maar enkele woorden die ik onthouden heb. Enorm lekker dit alles maar het kon niet trendy genoeg zijn.
Chiazaad is opnieuw zo'n trendy product die ook mensen gebruik als een soort van imago. Healthy food, healthy life. Chiazaad is op zich, volgens de schrijver van het artikel, niet echt iets speciaal. De nieuwe en trendy naam doet gewoon verkopen. Het gaat dus puur om marketing. In de vakanties en weekends werk ik zelf soms ook in een supermarkt. Daar zie je dagelijks hoe mensen verleid worden door marketingstunts. Ook de indeling van de winkel is enorm cruciaal. De ijsjes aan de kassa staan daar niet voor niets.
|