17th May 2015, 23:38
|
Registered User
|
|
|
|
Ik weet niet of het echt nut heeft om op de verpakking waarschuwingen te zetten. Ik vermoed zelfs dat dit eerder gedaan wordt zodat bedrijven zich eenvoudiger kunnen indekken tegen mogelijke rechtszaken. Het sust ook deels de kritiek van de maatschappij omdat ze zogezegd een verantwoorde verpakking hebben.
Ikzelf heb nog nooit naar een pakje sigaretten gekeken en gedacht 'Bij Odins raaf, ik kan hierdoor het loodje leggen'. Wel was ik lichtjes teleurgesteld toen ik voor het eerst de kans op impotentie las, dus volledig nutteloos zal ik het niet noemen. Al kan ik trots meedelen dat ik nog steeds zo potent ben als Zeus in zijn hoogjaren.
Zelf heb ik echter geen kant en klare oplossing omtrent alcoholmisbruik, het lijkt me ook een fenomeen van alle tijden dat erg moeilijk gereguleerd kan worden. Uiteindelijk kunnen jongeren overal aan drank geraken, ik zou zelf beginnen bij een sterkere regulatie door uitbaters van cafés.
Misschien een nieuwe campagne voor kinderchampagne, laat jongeren daarmee bingedrinken.
|