Enkele post bekijken
Oud 17th May 2015, 16:42
l*tte.demeulder l*tte.demeulder is offline
Registered User

Bij het lezen van deze cijfers ben ik teleurgesteld. Vooral in de mensen die ervoor kiezen om hun gordel niet aan te doen. In onze maatschappij wordt er al zo vaak gedrukt op veiligheid. En uw gordel aandoen is één van de eenvoudigste veiligheidsmaatregelen die je kan nemen. Het neemt praktisch geen tijd in beslag. En het zit standaard in de auto. Dus je kan niet zeggen dat het veel geld kost of dat het te veel tijd in neemt.

Buiten het cijfer rond de autogordel ben ik zeer hard geschrokken van het cijfer rond het toenemend drugsgebruik in de auto. Ik begrijp niet dat mensen hun leven op het spel kunnen zetten door dit te nemen. En wat ik dan vooral erg vind is dat je andere mensen hierdoor ook in gevaar brengen. Ik denk dat dit iets is waar weinig mensen bij stil staan. En dit vind ik zeer spijtig. Je hebt als autobestuurder zeer veel dingen om op te letten. En ik ben ervan overtuigd dat drugs hier een negatieve invloed op hebben. Er sterven al genoeg mensen door een auto-ongeval. We lezen het dagelijks in de krant en toch zien we het gebruik van drugs stijgen.
Met citaat antwoorden