Enkele post bekijken
  #2  
Oud 13th May 2015, 18:52
S*ijn Verbraecken S*ijn Verbraecken is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2013
Locatie: Nijlen
Posts: 83
Dit zijn wel verontrustende cijfers. Als men gaat werken en het levert geen geld op maar verlies, is het al ver gekomen. Verder vind ik net zoals Elke dat de overheid hier iets moet aan doen. De overheid is momenteel ook sterk bezig onze waterkanalen klaar te stomen voor groter transport. Via deze weg willen ze het vrachtverkeer beperken. Het lijkt erop dat de transportsector op zij geschoven wordt, maar ik vermoed dat de overheid wel met een plan naar voor zal komen om de transportondernemingen te beschermen.
Zoals Elke zegt, is de kilometerheffing misschien de druppel die de emmer doet overlopen. Maar anderzijds vind ik dat ze deze niet mogen afschaffen. Kilometerheffing wordt ingevoerd voor elk transport over wegen, zowel voor Belgen als voor buitenlanders. Dit zal een serieuze inkomensbron worden voor de overheid. Een compromis sluiten voor de Belgische transporteurs lijkt mij niet mogelijk omdat er dan protest gaat komen van de buitenlandse transporteurs. Ik vrees dat de transportsector er in België niet goed voor staat.
Met citaat antwoorden