12th May 2015, 19:58
|
Registered User
|
|
|
|
Ik ben het wel niet eens met hetgeen in het artikel wordt vermeld over het meest gebruikte besturingssysteem. De dag van vandaag is dat nog steeds Windows XP. Uiteraard hebben de analisten geen rekening gehouden met illegaal beschikbare software (wat logisch is). Als we de illegale kopijen erbij rekenen komt Windows 7 op de eerste plaats. Volgens mij een niet voldoende gedocumenteerd artikel. Maar daar gaat het in de eerste plaats niet om. Windows 10 zou de laatste versie zijn, dat wil ik eerst zien alvorens te geloven. Weet immers dat zelfstandigen (en particulieren) graag gebruik maken van een desktop of laptop mét een degelijk besturingssysteem. Kijk maar naar het OS Windows 8, waar niemand tevreden mee was. Intussen is versie 8.1 al even op de markt en stijgt de tevredenheidscoëfficient gevoelig. Ik denk dat het opportuun is dat Microsoft nog afwacht en zijn plannen bijstuurt naar de noden van de computergebruikers. Er zal dan wel opnieuw een versie (Windows 11) worden uitgebracht?!
|