Enkele post bekijken
  #2  
Oud 11th May 2015, 22:41
K*tleen.Verberckt K*tleen.Verberckt is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2013
Locatie: Nijlen
Posts: 84
Misschien hadden ze dit beter kunnen aanpakken

Ik ben het eens met M*axim eens dat er geen commentaar mag geleverd worden op Brussel Airlines omdat zij een geschikte werkkracht uitzoeken. Is dat tenslotte niet wat er in elke sector gebeurd? Zo word er bijvoorbeeld bij topsporten vaak een speler uit het buitenland of uit een andere ploeg gekocht terwijl er genoeg andere Belgen zijn die wel professioneel sporter willen worden maar hier niet geschikt voor zijn. Waarom zou je voor een gelijkaardige daad juichen terwijl je hierop commentaar levert? Dit vind ik een beetje hypocriet.

Wel vraag ik me af wat er gaat gebeuren als enkele Belgen hun speciale vliegattest verkrijgen. Brussel Airlines kan deze Duitse werkkrachten niet zomaar ontslaan om enkele Belgische aan te nemen. Ik denk dat Brussel Airlines dit misschien slimmer had kunnen aanpakken. Dit door enkele Belgische piloten op voorhand te laten weten dat er een speciaal attest nodig was om deze bepaalde vliegtuigen te bestuderen. Zij hadden dan de kans gehad om dit ook echt te behalen vooraleer er vluchten met deze vliegtuigen gepland waren waardoor er buitenlandse krachten gezocht moesten worden.
Met citaat antwoorden