Enkele post bekijken
Oud 6th May 2015, 10:18
M*axim.VanRillaer's Avatar
M*axim.VanRillaer M*axim.VanRillaer is offline
Registered User

Zelf heb ik wel wat twijfels bij wat de Verenigde Staten nu van plan is, voornamelijk bij het 'bekend maken' dat ze beloningen uitloven voor tips. Zo denk ik dat ten eerste dat er mensen zullen zijn die er veel aan gaan doen om een goede tip te kunnen geven, waaronder misschien zelfs infiltreren in de IS. Wanneer dit echter gebeurt, zetten deze natuurlijk gewoon hun leven op het spel. Op zich natuurlijk niet zo'n extreem groot probleem voor velen, aangezien deze mensen er zelf voor kiezen. Maar het probleem wordt echter groter wanneer het omgekeerde voorvalt, namelijk voormalige IS-leden die afkomen met: "Ja maar ik deed het om de staat goede tips te kunnen brengen..."

Daarnaast dacht ik ook dat de nederlaag van de Islamitische Staat nabij was (zie: http://actualiteit.org/forums/showthread.php?t=55175). Dus waarom komt men een paar dagen later al af met beloningen voor tips. Natuurlijk zie ik wel het nut, namelijk zoals G*ddy.Peiten al zei: kopstukken vinden. Dit zal ervoor zorgen dat operaties effectiever, sneller en misschien met minder risico's uitgevoerd kunnen worden.
Met citaat antwoorden