Enkele post bekijken
Oud 4th May 2015, 12:10
T*ïssa.Vermeiren T*ïssa.Vermeiren is offline
Registered User

Geweldige uitvinding

Wat een prachtige uitvinding! Het probleem bij elektriciteit ligt hem vooral in het opslaan. Het opwekken van elektriciteit is niet zo'n probleem maar om het op te slaan in grote hoeveelheden, lopen we tegen een muur. Daarom is dit zo fantastisch. Het is een revolutionair product dat zeker mogelijkheden biedt. Dat het zelfs nu bij jouw thuis gebruikt kan worden is nog veel beter want je beslist zelf wanneer je jouw energie gebruikt. Ben je een zuinig persoon, kan je een hoop besparen. Ik ben het niet eens met de mening van Katleen als ze zegt waarom we niet gewoon zouden blijven verder doen met de systemen die we hebben. Het is juist goed dat er alsmaar meer alternatieve energiebronnen bijkomen met een ruime opslagcapaciteit die je daarbovenop nog eens zelf kan beheren. We halen momenteel een 60% van onze elektriciteit uit uranium (kernenergie) maar dit zijn materialen die uitgeput raken. Moet je is voorstellen dat er 60% minder aan stroom is. Een regelrechte ramp is het voor onze maatschappij. Tesla kwam al met prachtige ideeën voor motoren in auto's. Nu deze batterij waar ik absoluut meer van wil weten. Dat is de toekomst, daar moeten we naartoe. Ik ben fan!
Met citaat antwoorden