Enkele post bekijken
Oud 3rd May 2015, 11:26
m#thias.van nuffelen m#thias.van nuffelen is offline
Registered User

Ik deel de mening van J*rgi. Allereerst vind ik het persoonlijk niet slim van de Griekse premier, ik snap hem zelfs niet. Hij heeft meer Europees geld nodig en toch gaat hij uithalen naar één van de grootste politieke boegbeelden van de afgelopen jaren (Merkel). Ik weet niet of dit misschien een onderdeel is van zijn strategie maar slim vind ik het niet. Het enige waar ik de premier over bezig hoor is hoe slecht dat plan was of de bezuinigingen werken niet en dan begin ik nog niet over de personen die die man al heeft neergehaald (voorzitter Jean-Claude Juncker van de Europese Commissie en de president van de Europese Centrale Bank, Mario Draghi). Toch zie ik nog altijd geen eigen voorstellen of ideeën. De premier kraakt iedereen en elke voorstel wel af maar zelf met idee komen gebeurt niet. Ik denk dat premier Tsipras en zijn partij is in de figuurlijke spiegel gaan moeten kijken en misschien zelf is met een voorstel komen voor ze de andere blindelings neerschieten want zo kan het toch niet meer verder
Met citaat antwoorden