Enkele post bekijken
Oud 20th April 2015, 11:52
A*s Van den Kieboom A*s Van den Kieboom is offline
Registered User

Ik vind net zoals I*e dat het niet verantwoord is om een dokterspraktijk op te starten in een metrostation. Want inderdaad je kent de dokter niet en hij/zij jouw ook niet. Dus de dokter kan geen relevant voorschrift uitschrijven voor jouw ziekte. Er wordt wel een verslag naar je eigen dokter gestuurd, maar wie zegt dat iedereen een eigen dokter heeft? Dus zou het kunnen dat sommige mensen bij verschillende van deze dokters gaan aankloppen voor een voorschrift en zo een hele verzameling van medicatie maken.
Langs de andere kant kan het ook wel positief zijn als je laat thuis komt van het werk en geen afspraak hebt kunnen maken bij je eigen huisdokter en zo even snel langs de dokter in het metrostation loopt voor een onderzoek.
Mensen die op straat leven kunnen zo ook profiteren van deze dokter aangezien zij niet altijd een eigen dokter hebben. Dit is wel positief denk ik omdat ze op deze manier aan medicatie geraken en kunnen genezen.
Net zoals I*e ook zei vind ik als je echt ziek bent, ga dan naar je eigen dokter en maak hier tijd voor vrij! Ga dan vooral ook niet werken want zo maak je enkel anderen ziek en genees je minder snel.
Met citaat antwoorden