Enkele post bekijken
  #2  
Oud 11th April 2015, 19:57
Sofie.DeWolf Sofie.DeWolf is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2011
Locatie: Nijlen
Posts: 1,020
Filmen van naakte personen is geen aanranding van de eerbaarheid

Net zoals L*en denk ik dat de rechter een verkeerd signaal uitzendt. Kan iemand met zekerheid zeggen dat Wannes V. de beelden nooit aan derden getoond heeft? Zelf zal hij wel zeggen dat hij de beelden voor zich houdt en diegenen die het eventueel eveneens gezien hebben zullen hier niet mee te koop lopen. Wat ik wel goed vind, is dat de meisjes een schadevergoeding gekregen hebben. Het is moeilijk om jezelf voor te stellen hoe deze meisjes zich moesten voelen toen ze dit te weten kwamen. Het moet een verschrikkelijke klap zijn geweest. Ik kan mij wel voorstellen dat iemand die naakte personen filmt op een naaktstrand en dergelijke geen gevangenisstraf krijgt als de beelden enkel voor eigen gebruik zijn. Deze mensen kunnen ervoor kiezen om zich al dan niet bloot te geven en zouden volwassen genoeg moeten zijn om te weten dat zo'n dingen kunnen gebeuren in dergelijke situaties. Naakte personen filmen in een douche daarentegen ... . Binnenkort kan je nergens meer gerust zijn. Voor je het weet sta je ergens op tape. Het feit dat diegenen die gefilmd werden minderjarig zijn vind ik niet door de beugel kunnen. Deze meisjes zullen dit voor de rest van hun leven met zich meedragen en zich hier altijd zorgen over blijven maken.
Met citaat antwoorden