Enkele post bekijken
Oud 8th April 2015, 17:19
Sofie.DeWolf Sofie.DeWolf is offline
Registered User

Het perfecte lichaam

Net zoals B*itt vind ik dat het hoog tijd is om af te stappen van het ideaalbeeld dat mensen, jammer genoeg, nog steeds hebben van het perfecte menselijk lichaam (zowel bij mannen als bij vrouwen). Allereerst het woord op zich, het ideaalbeeld. Wat is het ideale beeld ? Een groep mensen besloten ooit dat elke vrouw maatje 34/36 zou moeten hebben om er ideaal uit te zien en dat mannen gespierd moeten zijn. Is dat voor iedereen ideaal? Ik denk dat alles afhangt van persoon tot persoon. Iedereen ziet iets anders graag en iedereen heeft bij gevolg een ander ideaalbeeld. Persoonlijk vind ik het erg jammer dat de meeste reclamemakers toch mensen gebruiken die grenzen aan het ideaalbeeld dat ooit opgesteld werd. Reclamemakers zouden meer alledaagse mensen moeten gebruiken. Op deze manier gaat iedereen zich beter voelen. Er zijn enorm veel mensen die onzeker zijn over hun uiterlijk en de grootste oorzaak hiervan is het ideaalbeeld dat je nagenoeg overal tegenkomt. Als het van mij afhangt mag het ideaalbeeld in de prullenmand.
Met citaat antwoorden