Enkele post bekijken
  #2  
Oud 6th March 2015, 14:09
Sofie.DeWolf Sofie.DeWolf is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2011
Locatie: Nijlen
Posts: 1,020
Het plaatsen van een kind/jongere in een psychiatrische instelling voor volwassenen is verre van ideaal, toch vind ik het wel goed dat dit kan. Het tekort aan psychiatrische instellingen voor kinderen en jongeren is een feit. De oplossing om deze hulpbehoevende kinderen/jongeren te plaatsen in een psychiatrische instelling voor volwassenen is volgens mij een beter oplossing dan hen niet te helpen. Net zoals Linde al zei, zou het goed zijn om meer geld te investeren in dergelijke zaken dan in 'onnuttige' zaken (zoals jammer genoeg vaak gebeurt). Ik begrijp dat het moeilijk is om te beslissen waarin geďnvesteerd moet worden omdat de regering langs alle kanten aanvragen binnenkrijgt. Toch vind ik dat dat een nieuwe psychiatrische instelling voor kinderen en jongeren voorrang moet krijgen, aangezien er een nijpend tekort is en er al jarenlang over gespeculeerd wordt. Elk individu maakt deel uit van onze samenleving, dus iedereen heeft er baat bij dat mensen met psychische problemen gericht geholpen kunnen worden.
Met citaat antwoorden