Hmm, Je moet je soms realiseren dat die personen waar je nu 10 jaar na feiten over praat niet meer de personen zijn die ze vroeger waren. Je duwt er eigenlijk in feite een stempel op en je ontwijkt die persoon voor de rest van je leven.. Ik denk trouwens dat Jonas niet wilt zeggen dat pesten niet erg is, in tegendeel.
Maar anderzijds is het een deel van je jeugd dat je op een dag moet afsluiten. Uiteindelijk wordt je bewust, of onbewust, volwassen en moet je die littekens van vroeger vergeven en vergeten, dragen als een medaille of het gewoon laten rusten. Maar die persoon die de vrouw vandaag heeft aangepakt, is niet de persoon die 10 jaar geleden haar heeft gepest. Als laatste wil ik meegeven dat ik persoonlijk vind dat ze zichzelf ook voor een gedeelte heeft verlaagd tot het niveau van dat jongetje van 10 jaar geleden. Wat ik enorm frustrerend vind is dat ze er vanuit ging dat de man direct met haar in bed wou kruipen.
*zucht* Ongenuanceerde belediging naar iedereen die iemand op een date vraagt. Volwassenheid?
Hij verontschuldigde zich en bemerkt dat de jongen die hij was niet meer bestaat. Volwassenheid in a nutshell dus
Je moet je eerlijk durven afvragen : Verdient die jongen of de man de straf?
En wie is hier uiteindelijk gestraft geweest? : De man .
Spijtig, vind ik persoonlijk...