Enkele post bekijken
Oud 8th January 2015, 22:53
Sofie.DeWolf Sofie.DeWolf is offline
Registered User

Franse moslims onder vuur

Net zoals Sam moest ik meteen aan moslimextremisten denken toen ik het nieuws hoorde. Volgens mij dachten de meeste mensen zo toen ze het nieuws vernomen hadden. Persoonlijk heb ik niets tegen moslims, iedereen heeft het recht om te geloven in wat ze willen. Zolang mensen zich goed voelen bij wat ze denken en doen is dat allemaal in orde voor mij, maar vanaf het moment dat er geweld bij komt kijken denk ik er toch het mijne van. Omdat een handvol extremistische moslims gewelddadig uit de hoek komen wordt ineens elke moslim met een scheef oog bekeken. Deze extremisten verbrodden het met andere woorden voor iedereen. Dit vind ik niet correct. Stel jezelf nu eens voor dat er ineens een groep protestantse jongeren aanslagen plegen, dan zou dat toch ook niet willen zeggen dat alle protestanten slecht zijn?
Het is de taak van de regering om ervoor te zorgen dat alles vredig verloopt in een land, ze worden er goed voor betaald dus ik vind dat ze hier iets aan moeten doen. Ik vind dat er een wet moet komen in alle Europese landen waarbij elke terrorist een gevangenisstraf krijgt in zijn/haar land van herkomst. Als je moslimterroristen een gevangenisstraf geeft in Europa lachen ze iedereen in zijn/haar gezicht uit. Europese gevangenissen lijken meer op hotels dan op gevangenissen. Vergelijk ze maar met die uit het Oosten , je zal snel het verschil merken.
Het is in mijn ogen eveneens niet correct om geweld te gebruiken tegen moslims. Niet alle moslims zijn extreem. Velen zijn zoals de doorsnee Europeaan. Ze hebben een gezin, een familie en vrienden. Als we hen familieleden of vrienden afnemen maakt het ons geen greintje beter dan de extremisten.
Met citaat antwoorden