Enkele post bekijken
  #4  
Oud 8th January 2015, 15:08
M*thi De Pauw M*thi De Pauw is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2012
Locatie: Vorselaar
Posts: 142
Die smstickets hebben mij al serieus wat geld uitgespaard sinds dat systeem er is gekomen. De voordelen ervan werden hieronder al opgesomd en daar ben ik absoluut mee akkoord. Toch heb ik een minieme klacht over dit systeem: je moet het steeds op voorhand sturen voor je de bus opstapt.

Hoe vaak heb ik het al niet voorgehad dat ik mijn smsje stuur op xxu55 terwijl de bus op xxu58 zou moeten arriveren maar uiteindelijk helemaal niet komt opdagen. Hopla, 56 frank weggesmeten voor niets.
Ik ben dus geen voorstander van het systeem van op voorhand sturen. Stuur dat smsje als je gaat zitten zodat je zeker weet dat je krijgt waarvoor je betaalt.

Wat ook plots in mijn hoofd schiet is: je betaalt 1,40 voor een rit van Vorselaar naar Herentals, een traject dat ik vrij vaak neem. Deze route duurt max 15 minuten (en dat is ruim genomen). Plots blijkt dat er een obstakel op de weg ligt, een andere Lijnbus in de weg staat en niet wilt verplaatsen (al zeker vier keer meegemaakt) en hup, dat uur tikt maar weg. Later moet je nog gaan bijbetalen.

Dat is dikke zever en hier zou rekening mee gehouden moeten worden in de toekomst.
Met citaat antwoorden