Enkele post bekijken
  #2  
Oud 21st December 2014, 19:45
j*chim.janssens j*chim.janssens is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2012
Locatie: Grobbendonk
Posts: 102
Moeder in de cel voor mishandeling van één maand oud zoontje

Wat ik wel een vreemd is dat er gezegd wordt dat er genoeg elementen zijn die wijzen op haar schuld maar er worden er geen aangehaald. Uiteraard kan dit zijn omdat de bewijzen niet vrij gegeven worden. Ik mag toch hopen dat men zeker is van de schuld van de vrouw. Als dit niet zo is zou het ontzettend erg zijn om iemand te beschuldigen van mishandeling van een eigen kind. Als de vrouw schuldig blijkt stel ik me toch echt vragen bij wat er in haar hoofd zoal omgaat. Een kind op die leeftijd zo aanpakken valt bij mij niet goed te praten. Waar is dat moedergevoel dan naartoe? Ik versta dat je enrom uitgeput en moe bent als je kind je 'snachts wekt en veel weent maar als ouder is dit toch geen probleem. Je hebt voor je kinderen toch alles over, vandaar de term unconditional love, toch? Ik zou eerder denken dat er een andere reden achter zit. Wat die reden is, kunnen we alleen maar gokken. Het zou een kind kunnen zijn dat afkomstig is van een slechte relatie en dat ze die relatie weerspiegelt ziet in het kind. Dan nog vind ik het geen reden om die gevoelens op het kind uit te werken.
__________________
Is it a crime to fight for what is mine?
-Tupac Shakur
Met citaat antwoorden