20th December 2014, 21:24
|
Registered User
|
|
Geregistreerd op: Sep 2012
Locatie: Baarle-Hertog
Posts: 109
|
|
Ik begrijp de frustraties van de handelaars en van de klanten. Toch denk ik dat we ook wat begrip zouden moeten opbrengen voor Worldline. Het is begrijpelijk dat wanneer er zoveel transacties moeten gebeuren op eenzelfde moment, dat het systeem dat even niet aan kan. Je moet er niet vanuit gaan dat alles met een vingerknip kan gebeuren, vind ik. Ik zelf zorg er persoonlijk altijd voor dat ik wat cash geld in mijn portemonnee heb zitten. Op die manier kan je je boodschappen wellicht wel betalen.
Ik moest vandaag aan de kassa van de Delhaize werken. Ook ik heb de problemen opgemerkt. Erg vervelend om als kassierster te moeten zeggen dat er problemen zijn en dat je niet weet hoe lang het zal duren. Maar ook voor de klant is dit vervelend, want hij staat daar maar, zonder iets te kunnen doen. Ik had dit voor bij één klant. Na een aantal keer proberen, lukte het wel. Daarna zijn er geen problemen meer geweest. Ik denk dus dat men niet moet klagen, want erg groot was het probleem niet. Men moet niet overdrijven met de beschuldigingen naar Worldline toe.
Wel denk ik dat het de volgende dagen nog erg drukke dagen kunnen zijn. Hopelijk kan Worldline dit bolwerken en zullen de problemen niet te groot zijn.
|