Enkele post bekijken
  #2  
Oud 20th December 2014, 18:32
s*ana.vervoort s*ana.vervoort is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2012
Locatie: Geel
Posts: 127
Ik kan best begrijpen dat men niet goed gezind is op Worldline, maar ik vind dat het artikel wel wat overdreven is. Wordline bood winkeliers, ter compensatie van de panne van vorig jaar, vandaag gratis handelstransacties via bankcontact aan, met de beste bedoelingen. Natuurlijk gaan alle mensen in deze periode massaal naar de winkels om hun kerstinkopen te doen, wat ervoor zorgt dat er vandaag een vergelijkbare overbelasting plaatsvond.

De heisa rond dit voorval wijst alleen maar op hoe afhankelijk wij geworden zijn van de technologie waarover wij de dag van vandaag beschikken. Wij gaan er vanuit dat alles vanzelf loopt, terwijl wij mensen het perfecte voorbeeld zijn van het feit dat niets of niemand perfect is en er altijd iets kan misgaan. In het artikel komt het er precies op neer of wordline valse beloftes doet, terwijl zij naar mijn mening alleen maar hun best proberen te doen. We zouden zelf op voorhand bijvoorbeeld de moeite kunnen doen om aan een bankautomaat geld af te halen, maar neen dat kost ons te veel tijd en moeite. Iedereen zou zichzelf er van bewust moeten zijn dat de technologie nog altijd niet loopt zoals wij verwachten dat deze altijd zou lopen.
Met citaat antwoorden