20th December 2014, 18:16
|
Registered User
|
|
|
|
Ik vind het knap dat de familie geen verdere stappen onderneemt naar het ziekenhuis toe. Het ziekenhuis had, naar mijn mening, meer rekening moeten houden met hoe we er in de toekomst zullen voor staan i.v.m. de uitschakeling van de stroom, zoals Veronique aanhaalt.
Wij panikeren al een tijdje over het feit dat we op bepaalde tijdstippen zonder elektriciteit zullen gaan zitten, omdat we zo afhankelijk geworden zijn van onze stroom. Maar eigenlijk is dit nergens voor nodig, als we vrede zouden nemen met wat minder. Er is ooit een tijd geweest dat mensen de luxe van elektriciteit niet kenden. En zij overleefden dit ook perfect.
Het is een zeer ongelukkig voorval waaraan deze vrouw overleden is. Had ze de gewone klassieke zuurstofflessen toegediend gekregen, had zij er waarschijnlijk nog geweest. Ik hoop dat het ziekenhuis, zoals het artikel vermeld, zijn conclusies hier effectief uit zal trekken en dergelijke ongevallen niet meer zullen plaatsvinden. Ik denk dat het voorval ernstig genoeg is om dergelijke toestellen uit de handel te nemen, of ten minste voor een tijdje zodat ze kunnen voorzien worden van een noodbatterij of dergelijke die kan helpen bij bv. stroompanne.
|