Enkele post bekijken
Oud 19th December 2014, 13:56
Charlotte.L*Dreff Charlotte.L*Dreff is offline
Registered User

Hersendode Ierse wordt in leven gehouden om baby

Heel tragisch en dramatisch verhaal. Het is sowieso al niet makkelijk in moreel opzicht, voor de familie. Ik begrijp dat de ouders van het slachtoffer willen dat de machines stopgezet worden. Ergens begrijp ik wel niet dat de 'grootouders' hun kleinkind niet ter wereld willen laten zetten dan. Niet begrijpen is een groot woord, het is een heel gecompliceerd verhaal. Natuurlijk zullen ze hun kleinkind wel ter wereld willen brengen. Maar een kleinkind zonder de mama, dat is natuurlijk geen ideale situatie. Het kind zal altijd geassocieerd worden met een minder fijne periode / voorval. Is het inderdaad goed voor het kind om ter wereld te komen, zo zonder moeder? Het is natuurlijk beter als een kind beide ouders kent en heeft. Langs de andere kant ben ik er ook wel van overtuigd dat een kind perfect kan opgroeien zonder ouders. Het kind kan namelijk opgevangen worden door familie, het moet dus niet door vreemden opgebracht worden. Dat het ziekenhuis deze 'regel' gewoon oplegt vind ik een beetje gevoelloos.
Met citaat antwoorden