19th December 2014, 01:09
|
Registered User
|
|
|
|
Ik sluit mij volledig aan bij onderstaande reacties. Deze persoon heeft heel wat leed veroorzaakt en pijn gecreëerd in families en vriendenkringen. Ik vond het al begrijpelijk dat de kinderdagverblijven in de buurt van het klooster niet te spreken waren over de komst van Michelle Martin. Toen koos ze om rechten te studeren, iets wat ik ook niet begrijp. Waarom maakt zij die keuze? En nu nog een stageplek? Ik vind het niet meer dan correct dat de zorgsector geen plaatsen voorziet voor haar. Vaak gaat het om moeilijke situaties en kwetsbare mensen.
Ik denk in zo'n gevallen vaak te veel met mijn gevoelens. Iedere mens moet een tweede kans krijgen. Mijn hart zegt dat deze persoon toch al wel heel veel kansen toegereikt kreeg, in vergelijking met wat de ouders van deze kinderen nog elke dag ervaren. Natuurlijk is het aan ons rechtssysteem om mensen terug klaar te stomen om in de maatschappij te functioneren. Mijn gevoel zegt dat sommige mensen dit niet verdienen. Waar trek je de lijn? Naar mijn gevoel is er hier al lang een lijn overschreden.
Ik vind het trouwens heel knap van Carine dat zij bewondering heeft voor het doorzettingsvermogen dan Michelle Martin. Ik zou dit niet kunnen zeggen.
|