Enkele post bekijken
Oud 18th December 2014, 15:08
J*LIE.VORSSELMANS J*LIE.VORSSELMANS is offline
Registered User

Een verschrikkelijke ziekte dat spijtig genoeg te vaak voorkomt... Het is inderdaad geen taboe meer en uw lichaam controleren op veranderingen is erg belangrijk. Ik doe dit bijvoorbeeld heel vaak, omdat mijn grootvader kanker heeft. Ik zie wat voor leed het met zich mee brengt en uit angst, controleer ik zelf erg vaak of alles nog wel oké lijkt of ik mezelf echt wel goed voel. Het is iets waar je vaak mee bezig bent en als je een simpele verkoudheid hebt, vrees je al voor veel erger. Het zit soms tussen je twee oren, maar als je iemand in de familie hebt met kanker, dan denk je veel meer na over de dingen. Ik vind het vooral heel erg dat hij de strijd zal verliezen. Hij is pas ongeneeslijk ziek verklaard en dat doet pijn. Je weet dat het niet meer lang zal duren, je weet dat de pijn ondraaglijk zal worden en dat alle hulp welkom zal zijn om die pijn mee te dragen. Momenteel gaat het nog wel, maar ik ben wel bang voor de periode die komt. Dus mensen, alstublieft, controleer jezelf en ga naar de dokter als je onzeker bent over iets! Het kan alleen maar je leven redden.
Met citaat antwoorden