Enkele post bekijken
  #5  
Oud 16th December 2014, 18:37
l*rs.mijnendonckx l*rs.mijnendonckx is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2012
Locatie: Retie
Posts: 87
Dit vind ik helemaal geen verrassing. We leven voortaan in een prestatiemaatschappij die de druk op onze schouders stelselmatig verhoogd. We hebben meer vrije tijd dan vroeger, maar onze vrije tijd stoppen we zelf ook nog eens helemaal vol met activiteiten en afspraken.

Dat bankiers het steeds moeilijker krijgen is volgens mij vooral te wijten aan de financiële crisis. Sinds de crisis hebben bankiers het veel moeilijker in hun job. Het vertrouwen in de banken is weg en iedereen haalt er de stekker uit. Dit zorgt voor grote problemen en de problemen brengen dan weer een enorme druk met zich mee.

Dat leerkrachten ook de dupe worden van een steeds stijgende druk, kan ik ook goed geloven. Een leerkracht van nu moet zoveel meer kunnen dan een leerkracht vroeger en dan komen hier nog de mondigere leerlingen bij en de extra zorgen en begeleiding die moet worden verleend. Dat er dan leerkrachten zijn die hier onderdoor gaan, vind ik niet meer dan normaal. Men zou dringend is moeten starten met het zoeken naar oplossingen en niet wachten tot het te laat is ...
Met citaat antwoorden