16th December 2014, 09:54
|
Registered User
|
|
|
|
Het is gewoon jammer om te zien hoe 'links' de nederlaag in deze regering niet kan verwerken. Ze denken te spreken in naam van heel het land, in naam van alle 'werkende mensen', maar dat is niet zo. Ik zag de beelden van de stakingen ook en het is gewoon niet aanvaardbaar hoe het recht op staken wordt misbruikt om een regering te schaden met als doel ze te doen vallen. De stakingen worden steeds langer 'pest praktijken' als je ziet hoe stakers paardenmest voor de deur van een bedrijf kappen en de werkwilligen daar maar door moeten ploeteren.
Staken moet wel absoluut een recht blijven, maar we moeten deze regering de kans geven om aan onze toekomst te werken. Besparen zullen we allemaal moeten doen, daar is helaas geen weg rond.
Om de geloofwaardigheid te behouden is het volgens mij belangrijk dat CD&V in de regering blijft. Of ze zichzelf hiermee kapot maakt kan ik niet zeggen. Er moeten nu eenmaal onpopulaire maatregelen genomen worden. Is het nu niet, dan is het in de toekomst en dan vele malen erger.
|