Enkele post bekijken
  #2  
Oud 15th December 2014, 23:31
V*ronique.Govaerts V*ronique.Govaerts is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2012
Locatie: Pulle
Posts: 105
Ik sluit me volledig aan bij de mening van G*elle.
Op Twitter had ik de excuses van Kim Clijsters gezien en ik zag later in het nieuws wat er effectief gebeurd was. Op dat moment werd de mening van Kim Clijsters gevraagd en zij heeft die ook gewoon gegeven. Ik vind het dapper van haar dat ze voor zoveel mensen zo eerlijk kan zijn. Als dat haar keuze is, vind ik dat dit gerespecteerd moet worden. In dit geval kan er maar één iemand winnen en dit was toevallig ook de favoriet van Kim Clijsters.
Daarnaast merk ik in programma's zoals 'De slimste mens ter wereld' dat er elke aflevering de vraag aan de jury wordt gesteld: "Wie denk je dat er gaat winnen?" Als jurylid zou ik het daar zelf niet gemakkelijk mee hebben. Natuurlijk is dit een programma waar veel humor in verwerkt zit en waar niet alles even serieus en als kritiek wordt opgevat maar het is volgens mij wel iets om over na te denken.

Volgens mij moet iedereen zijn of haar mening kunnen uiten in het dagelijks leven maar men moet er rekening mee houden dat niet iedereen daar even goed mee om kan gaan.
Met citaat antwoorden