14th December 2014, 12:35
|
Registered User
|
|
|
|
Ik vind het goed dat er geen 'dislike'-knop komt. Ik ben ervan overtuigd dat als dit er zou komen, de internetpesterijen zouden toenemen. Ik weet wel dat vele mensen meer op hun Facebookpagina posten dan nodig. Dat is althans mijn mening: ik moet bijvoorbeeld niet weten wat iemand eet op een bepaalde moment, dat interesseert me niet. Toch vind ik niet dat er een 'dislike'-knop moet komen. Je kan deze personen hun posts ook gewoon verbergen als ze je niet interesseren. Ik vind niet dat je moet kunnen aangeven dat het je niets kan schelen. Dat zou het zelfvertrouwen bij vele mensen doen kelderen.
Ik snap eigenlijk niet wat nu juist het probleem is. Je kan 'liken', delen en laten zien wat je vindt van bepaalde zaken en reageren. Moet er echt nog meer zijn dan dit? Is het niet gewoon goed zoals het nu is?
Ik ben blij dat Facebook voorzichtig te werk gaat met deze kwestie. Iemand volledig afkraken met één bepaalde knop zou de populariteit van Facebook doen dalen en daarbij het zelfvertrouwen van zijn gebruikers.
|