Enkele post bekijken
Oud 13th December 2014, 15:02
M*thi De Pauw M*thi De Pauw is offline
Registered User

Allemaal heel mooi en wel maar ik geloof er niets van. Er zijn een paar zaken die mij opvielen die niet klopten of gewoon enorm onpraktisch waren.

Ten eerste zoomt de persoon in met de pinchbeweging (= het samenknijpen met de vingers). Aan het systeem te zien gok ik dat het met lichtsensoren werkt om aanraking te registreren (afstand van de armband om te zien waar je vinger zich zou bevinden).

Aangezien er slechts één armband is en geen twee, komen die sensoren maar van één richting. De persoon blokkeert dus de andere vinger met zijn ene vinger, het systeem zou die niet kunnen registreren. Toch weet het systeem dat het een inzoombeweging is en weet het waar het moet stoppen.

Ten tweede werkt dit duidelijk met licht dat op de arm wordt geprojecteerd. Dit werkt misschien goed in een ondergrondse metro zoals in het filmpje maar wat in volle zon? Wanneer je met een zaklamp op een zonnige dag schijnt, zie je niet waar het licht zich bevindt omdat het 'overtroffen' wordt door het natuurlijke zonlicht. Dit zou exact hetzelfde zijn bij de armband dus vrij onpraktisch.

Ik geloof er dus niet in. Het praktisch nut is gewoon onbestaande.
Met citaat antwoorden